Epson T5919 (C13T591900) - tusz, light black (jasny czarny)

(zdjęcie ilustracyjne)

- 23%

 

 

Obraz niedostępny.

Kod produktu

1IEPB591900BG

OEM

C13T591900

Kolor
Jasny czarny
Cyan
(700ml)
Magenta
(700ml)
Magenta
(700ml)
Żółty
(700ml)
Fotoczarny
(700ml)
Światło cyan
(700ml)
Czarny mat
(700ml)
Jasny czarny
(700ml)
Producent
Epson
Pojemność
700ml
Gwarancja
24 miesiące
Punkty lojalnościowe
155

Oceń

12345
dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł

1 262,37 zł bez VAT

Zarejestrowani użytkownicy mają bezpłatną wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł

Darmowy transport

dla zarejestrowanych klientów od 149zł

Dostawa w ciągu 48 godzin

Jesteśmy naprawdę szybcy

Masz z nami czas

Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni

Nagrodzimy Cię

Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe

Parametry

  • Kolor: Jasny czarny
  • Producent: Epson
  • Pojemność: 700ml
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Punkty lojalnościowe: 155
Dedykowany do drukarek

Opis i parametry

Tusz Epson T5919 (C13T591900). Kolor: Jasny czarny. Pojemność: 700ml.

Zapewniamy gwarancję na ten tusz: 24 miesiące. Kupując kasetę Epson T5919 (C13T591900) dostajesz 155 punktów lojalnościowych, które możesz wykorzystać jako zniżkę przy następnym zakupie.

Kupując tę kasetę, otrzymasz DARMOWĄ wysyłkę!

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Epson T5919 (C13T591900)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

- 23%

Obraz niedostępny.

Cyan Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Magenta Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Magenta Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Żółty Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Fotoczarny Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Światło cyan Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Czarny mat Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
- 23%

Obraz niedostępny.

Jasny czarny Epson 700ml dostawa do 21-60 dni roboczych

2 019,65 zł

1 552,72 zł
1 262,37 zł bez VAT
1 2 3 4 5

Oceń ten produkt jako pierwszy!

Opinie e-sklepu TonerPartner.pl

Zweryfikowany klient (5. 12. 2021) 12345

Rzetelnie, dobry kontakt, toner dobry jakościowo.

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

Jestem zadowolony, jakością i ceną

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

Szybko i bezproblemowo. Polecam bl

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

OK

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

Ok

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

ok

Zweryfikowany klient (3. 12. 2021) 12345

Ok

Zweryfikowany klient (2. 12. 2021) 12345

wszystko OK, polecam

Zweryfikowany klient (2. 12. 2021) 12345

Ok

Zweryfikowany klient (2. 12. 2021) 12345

szybko,sprawnie,bez zarzutu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. Ponadto, jeśli zarejestrujesz się i kupisz wkłady powyżej 149zł, masz DARMOWĄ wysyłkę!

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie), darmowa wysyłka powyżej 149 i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.

Dedykowany do drukarek

Nie potrafisz dać sobie rady? Pomożemy Ci.
Kinga Doradca w wyborze
Chcę się zapytać