Doppler Umbrella Kids Mini Rainy Day Blue
35,33 zł
29,50 zł
23,98 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kiedy deszcz lub mżawka uderza, nasze maluchy często nie są prawie tak złe i zrzędliwe jak my, dorośli. Przytulanie się w kałużach, chodzenie po błocie w gumowcach czy tańczenie w deszczu w płaszczu przeciwdeszczowym. To wszystko jest świetną zabawą dla większości dzieci. Ale dobra ochrona jest nadal bardzo ważna. Tu właśnie z pomocą przychodzi nasz parasol dla dzieci Doppler. Ponieważ nie jest łatwo przekonać dzieci do przydatnych rzeczy, ważne jest, aby projektować produkty w atrakcyjny sposób. Właśnie taki cel postawiliśmy przed naszą kolekcją parasoli dla dzieci. Kiedy już nasze maluchy polubią swoją nową kolorową parasolkę, nie chcą się bez niej obyć. Dziecięcy parasol w kolorze niebieskim z zabawnym i charakterystycznym motywem parasoli, kropli i chmur zachwyci wszystkich chłopców. Konstrukcja wykonana jest z połączenia włókna szklanego i aluminium, jeśli parasol zostanie przewrócony przez wiatr nie ulegnie uszkodzeniu, parasol z łatwością odwraca się do pierwotnej pozycji. Pokrowiec wykonany jest z poliestru, czyli materiału odpornego na zmiany wilgotności i temperatury, który nie kurczy się. Parasolka jest bardzo lekka i kompaktowa, z łatwością zmieści się w każdym dziecięcym plecaku.
Dane techniczne:
- Długość złożonego parasola: 24 cm
- Średnica dachu parasola: 96 cm
- Waga: 237 g
- System: mechaniczny
- Materiał konstrukcyjny: włókno szklane/aluminium
- Materiał poszycia parasola: 100% poliester
- Liczba prętów: 53/8
Informacje o produkcie:
- Kraj pochodzenia: Niemcy/ Republika Czeska
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.