Ciemnoszare spodnie zimowe ARDON®VISION z lakierem | H9949/M

- 18%

zdjęcie ilustracyjne

Ciemnoszare spodnie zimowe ARDON®VISION z lakierem | H9949/M
Kod produktu
520127146
OEM
H9949_M
Producent
ARDON
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
W magazynie > 20 szt, 20.5.2024 u Ciebie

277,89 zł

227,23 zł

184,74 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 219,38 zł
W magazynie > 20 szt, 20.5.2024 u Ciebie

227,23 zł

277,89 zł

184,74 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

ocieplany kombinezon zimowy z laclo z kieszenią na kolanie, świetne dopasowanie dzięki innowacyjnym detalom konstrukcyjnym, tkanina twill z zawartością bawełny jest oddychająca i wygodna w noszeniu, kontrastowe przeszycia nicią denimową, suwaki kostkowe i wzmocnienie konstrukcji przy pięcie, podwyższony tył zapewnia osłonę pleców nawet w ruchu, elastyczny kołnierz w pasie ze zintegrowaną gumą zwiększa komfort noszenia, 2 przednie kieszenie szczelinowe, 2 tylne kieszenie kryte klapkami, 2 obszerne kieszenie mieszkowe na lewej i prawej nogawce kryte klapami, 1 kieszeń na telefon komórkowy zapinana na zamek błyskawiczny, kieszenie na śrubokręty, pętle na długopisy, 2 składane kieszenie na miarkę zintegrowane z lampasem po lewej i prawej stronie, anatomicznie ukształtowane nogawki, podwójne strefy podkolanowe i kieszeń na kolanie, odblaskowe dodatki z przodu i z tyłu dla zwiększenia widoczności, wykończenie materiałem hydrofobowym do pracy w gorszych warunkach pogodowych, materiał: 60% bawełna, 40% poliester, splot twill, ok. 260 g/m², ocieplenie: 100% flanela bawełniana, ok. 180 g/m², kolor: ciemnoszary, rozmiary: S - 3XL

Parametry

Rodzaj produktu
Nazwa

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni