Blender Smeg BLF03BLEU, 800 W, 4 programy, funkcja pulsacyjna, 18000 obr/min, ostrze ze stali nierdzewnej, Ice crush, 50's Style, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mikser Smeg BLF03BLEU
Wydajny i wielofunkcyjny blender o mocy 800 W i 4 prędkościach. Przygotowuje koktajle, zupy, sosy, ciasta i wiele więcej.
Łatwy w użyciu i czyszczeniu
Panel sterowania do łatwego włączania/wyłączania i wyboru prędkości. Wyposażony w szufladę na przewód ułatwiającą przechowywanie.
Idealny do każdej kuchni
BLF03 jest przystępny cenowo, łatwy w użyciu i czyszczeniu, co czyni go świetną inwestycją do kuchni.
Smeg - włoski design dla Twojej kuchni
Znana firma produkująca wysokiej jakości sprzęt AGD w stylu retro.
Specyfikacje
- Moc silnika: 800 W
- Kolor: czarny
- Estetyka: styl lat 50-tych
- Materiał korpusu: odlew aluminiowy
- Materiał pokrywy: Tritan
- Materiał czajnika: Tritan
- Kolor gniazda: polerowany chrom
- Programy i funkcje: 4 (Smoothie, Green Smoothie, Ice-Crush, Auto-clean)
- Funkcja "impuls": tak
- Funkcja kruszenia lodu: Tak
- Maksymalne obroty: 18000 obr.
- Silnik z funkcją płynnego rozruchu: tak
- Materiał ostrza: Stal nierdzewna
- Antypoślizgowa podstawa: Tak
- Wbudowana osłona kabla: Tak
- Napięcie: 220-240 V
- Częstotliwość: 50 Hz
- Moc: 800 W
- Długość kabla zasilającego: 1 m
Informacje logistyczne
- Wymiary produktu: 397 x 197 x 163 mm
- Waga produktu: 4 kg
- Wymiary opakowania: szerokość: 240 mm, wysokość: 350 mm, długość: 275 mm
- Waga opakowania: 5 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.