B922SA55 COOK EAT ZESTAW 10 SZTUK TEFAL

- 20%

zdjęcie ilustracyjne

B922SA55 COOK EAT ZESTAW 10 SZTUK TEFAL
B922SA55 COOK EAT ZESTAW 10 SZTUK TEFAL
B922SA55 COOK EAT ZESTAW 10 SZTUK TEFAL
Kod produktu
742004505
Producent
TEFAL
Punkty lojalnościowe: 27
0 ocen
W magazynie 1 szt, 10.5.2024 u Ciebie

689,72 zł

555,10 zł

451,30 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 583,32 zł
W magazynie 1 szt, 10.5.2024 u Ciebie

555,10 zł

689,72 zł

451,30 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

B922SA55 COOK EAT ZESTAW 10 ELEMENTÓW TEFAL

Kod zamówienia: 3168430332195

Opis produktu

Zestaw naczyń Tefal Cook Eat to idealny wybór do każdej kuchni.

Główne zalety

  • Specjalne dno dla równomiernego rozpraszania ciepła
  • Można myć w zmywarce
  • Każda zapiekanka, garnek lub rondel ma wewnątrz rowki umożliwiające precyzyjne gotowanie.
  • Patelnie z tytanową powierzchnią nieprzywierającą i wskaźnikiem temperatury Thermo-signal
  • Trwałość i długa żywotność

W zestawie znajdują się

  • 1x rondel o średnicy 16 cm (pojemność 1,5 l)
  • 1x naczynie żaroodporne o średnicy 20 cm (pojemność 3,1 l)
  • 1x naczynie żaroodporne o średnicy 24 cm (pojemność 5,4 l)
  • 1x garnek o średnicy 22 cm (pojemność 6,4 l)
  • 1x patelnia o średnicy 24 cm
  • 1x patelnia o średnicy 28 cm
  • 4x szklana pokrywa

Dodatkowe informacje

Materiał naczynia: stal nierdzewna

Materiał miski: wewnętrzna powierzchnia tytanowa, zewnętrzna stal nierdzewna

Zdjęcia produktów

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni