Samsung MLT-D116S (SU840A) - toner, black (czarny)

(zdjęcie ilustracyjne)

- 4%
Samsung MLT-D116S (SU840A) - toner, black (czarny)

Kod produktu

1CHPSU840AXBG

OEM

MLT-D116S

Kolor
Czarny
Czarny
(3000 stron)
Czarny
(9000 stron)
Producent
Samsung
pojemność
1200 stron
Gwarancja
24 miesiące
Punkty lojalnościowe
19

Oceń

12345
W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

199,47 zł

191,55 zł

155,73 zł bez VAT

Zarejestrowani użytkownicy mają bezpłatną wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł

Darmowy transport

dla zarejestrowanych klientów od 149zł

Dostawa w ciągu 48 godzin

Jesteśmy naprawdę szybcy

Masz z nami czas

Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni

Nagrodzimy Cię

Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe

Parametry

  • Kolor: Czarny
  • Producent: Samsung
  • pojemność: 1200 stron
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Punkty lojalnościowe: 19
Dedykowany do drukarek

Opis i parametry

Toner Samsung MLT-D116S (SU840A). Kolor: Czarny. Pojemność: 1200 stron.

Udzielamy gwarancji na ten toner: 24 miesiące. Kupując toner Samsung MLT-D116S (SU840A), otrzymujesz 19 punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie.

Zarejestruj się i otrzymaj BEZPŁATNĄ wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł!

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Samsung MLT-D116S (SU840A)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

- 7%
Samsung MLT-D116L (SU828A) - toner, black (czarny)
Czarny Samsung 3000 stron W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

326,82 zł

304,82 zł
247,82 zł bez VAT

Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

- 4%
Samsung MLT-R116/SEE - bęben, black (czarny)
Czarny Samsung 9000 stron W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

232,41 zł

223,91 zł
182,04 zł bez VAT

Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

1 2 3 4 5

Oceń ten produkt jako pierwszy!

Opinie e-sklepu TonerPartner.pl

Zweryfikowany klient (15. 10. 2021) 12345

Wszystko ok.

Zweryfikowany klient (15. 10. 2021) 12345

błyskawiczna dostawa

Zweryfikowany klient (14. 10. 2021) 12345

Towar zgodny z zamówieniem, szybka wysyłka

Zweryfikowany klient (14. 10. 2021) 12345

Polecam

Zweryfikowany klient (13. 10. 2021) 12345

Ok

Zweryfikowany klient (12. 10. 2021) 12345

Łatwy i przyjemny kontakt, profesjonalna obsługa. Polecam!

Zweryfikowany klient (12. 10. 2021) 12345

Firma godna polecenia: uczciwie, szybko,czysto,bezpiecznie

Zweryfikowany klient (12. 10. 2021) 12345

Świetny dostawca!

Zweryfikowany klient (11. 10. 2021) 12345

UDANE

Zweryfikowany klient (11. 10. 2021) 12345

Wszystko ok

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. Ponadto, jeśli zarejestrujesz się i kupisz wkłady powyżej 149zł, masz DARMOWĄ wysyłkę!

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie), darmowa wysyłka powyżej 149 i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.