Poly Studio X52 z tabletem sterującym TC10

zdjęcie ilustracyjne

Poly Studio X52 z tabletem sterującym TC10
Poly Studio X52 z tabletem sterującym TC10
Poly Studio X52 z tabletem sterującym TC10
Kod produktu
31458248
OEM
8D8L1AA#ABB
Producent
HP
Punkty lojalnościowe: 5582
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Poly Studio X52 - system wideokonferencyjny z tabletem sterującym TC10

Zmaksymalizuj efektywność swoich wideokonferencji dzięki Poly Studio X52.

Elastyczność połączeń

Umożliwia połączenie z dowolnym połączeniem wideo w chmurze.

Wyraźny dźwięk i obraz

Innowacyjne technologie audio i wideo Poly zapewniają wyraźną komunikację.

Zarządzanie na poziomie organizacji

System Poly Lens umożliwia zdalne zarządzanie i monitorowanie sprzętu.

Specyfikacja techniczna

Audio

  • Dźwięk w trybie pełnego dupleksu
  • Redukcja echa
  • Technologia Poly NoiseBlockAI
  • Technologia Poly Acoustic Fence

Interoperacyjność

Kompatybilny ze wszystkimi dostawcami usług w chmurze za pośrednictwem trybu aplikacji Poly Video.

Bezpieczeństwo mechaniczne

Standardowe gniazdo blokady Kensington zapewnia bezpieczeństwo urządzenia.

Opcja powiększenia

5-krotny zoom cyfrowy do zbliżeń.

Moc

  • 65 BTU h
  • 37 VA, 120 V, 60 Hz
  • 37 VA, 230 V, 50/60 Hz

Porty

  • 1× wejście HDMI 2.0 (wideo i audio)
  • 2× wyjście HDMI 2.0 (wideo)
  • 1 × USB typu C z szybkością transferu 5 Gb/s
  • 2 × USB typu A z szybkością transferu 5 Gb/s
  • 1 × RJ-45
  • 1x wejście liniowe (opcjonalny mikrofon)

Rozdzielczość kamery

4K UHD (3,840 x 2,160) dla wysokiej jakości połączeń wideo.

Częstotliwość odświeżania wideo

5-60 FPS (do rozdzielczości 4K przy 15 FPS) dla płynnego wideo.

Typ mikrofonu

Dwa mikrofony MEMS i dwa mikrofony drugiego rzędu zapewniają czysty dźwięk.

Typ głośnika

Głośniki stereo zapewniają wysoką jakość dźwięku.

Przekątna pola widzenia (dFoV)

110° dla szerokiego zakresu.

Poziome pole widzenia (hFoV)

95° dla szerokiego zakresu.

Może Cię również zainteresować

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj urządzenia
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 42190 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni