Poly Studio X52 z tabletem sterującym TC10
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Poly Studio X52 - system wideokonferencyjny z tabletem sterującym TC10

Zmaksymalizuj efektywność swoich wideokonferencji dzięki Poly Studio X52.
Elastyczność połączeń
Umożliwia połączenie z dowolnym połączeniem wideo w chmurze.
Wyraźny dźwięk i obraz
Innowacyjne technologie audio i wideo Poly zapewniają wyraźną komunikację.
Zarządzanie na poziomie organizacji
System Poly Lens umożliwia zdalne zarządzanie i monitorowanie sprzętu.

Specyfikacja techniczna
Audio
- Dźwięk w trybie pełnego dupleksu
- Redukcja echa
- Technologia Poly NoiseBlockAI
- Technologia Poly Acoustic Fence
Interoperacyjność
Kompatybilny ze wszystkimi dostawcami usług w chmurze za pośrednictwem trybu aplikacji Poly Video.
Bezpieczeństwo mechaniczne
Standardowe gniazdo blokady Kensington zapewnia bezpieczeństwo urządzenia.
Opcja powiększenia
5-krotny zoom cyfrowy do zbliżeń.

Moc
- 65 BTU h
- 37 VA, 120 V, 60 Hz
- 37 VA, 230 V, 50/60 Hz
Porty
- 1× wejście HDMI 2.0 (wideo i audio)
- 2× wyjście HDMI 2.0 (wideo)
- 1 × USB typu C z szybkością transferu 5 Gb/s
- 2 × USB typu A z szybkością transferu 5 Gb/s
- 1 × RJ-45
- 1x wejście liniowe (opcjonalny mikrofon)
Rozdzielczość kamery
4K UHD (3,840 x 2,160) dla wysokiej jakości połączeń wideo.
Częstotliwość odświeżania wideo
5-60 FPS (do rozdzielczości 4K przy 15 FPS) dla płynnego wideo.
Typ mikrofonu
Dwa mikrofony MEMS i dwa mikrofony drugiego rzędu zapewniają czysty dźwięk.
Typ głośnika
Głośniki stereo zapewniają wysoką jakość dźwięku.
Przekątna pola widzenia (dFoV)
110° dla szerokiego zakresu.
Poziome pole widzenia (hFoV)
95° dla szerokiego zakresu.
Może Cię również zainteresować
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.