Odkurzacz automatyczny SRV 6250BK-EUE3 SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
ODKURZACZ ROBOTYCZNY
Idealny do czyszczenia dywanów, podłóg pływających, parkietu, linoleum, płytek itp.
Przedni czujnik przeciwwstrząsowy na podczerwień
Bardzo cicha praca odpowiednia dla zwierząt domowych
Silnik BLDC o długiej żywotności
SYSTEM NAWIGACJI SENCOR NAV. 9,0
Naprowadzanie i orientacja w przestrzeni za pomocą żyroskopu, czujników podczerwieni i czujników do wykrywania schodów i innych przeszkód
Aktywny system mapowania przestrzeni
SYSTEM DWÓCH SZCZOTEK OBROTOWYCH I ODKURZACZ CENTRALNY:
Wydajny odkurzacz centralny z kombinowaną obrotową szczotką idealnie nadaje się również do odkurzania dywanów i twardych podłóg
Boczne szczotki obrotowe do doskonałego czyszczenia w rogach
SZEROKI WYBÓR CZUJNIKÓW
Czujnik zderzaka do wykrywania przeszkód
Czujnik schodowy do beztroskiego użytkowania nawet w domach wielopiętrowych
Precyzyjny czujnik nawigacyjny do automatycznego powrotu do stacji dokującej
FUNKCJA „MOP”
Możliwość wycierania na mokro
W zestawie pojemnik na wodę i ściereczka do wycierania
Przepływ wody jest kontrolowany przez pompę elektryczną
Możliwość ustawienia 3 intensywności siły wody
ŁĄCZY 4 PROGRAMY CZYSZCZENIA OBSZARÓW MAXIMO:
Wzdłuż ściany
Spot (sprzątanie punktowe o powierzchni 2 m2)
Losowy
Liniowy (Zygzak)
2 POJEMNIKI NA KURZ:
Pojemnik tylko do odkurzania na sucho - 475 ml kurzu
Połączony pojemnik do wycierania — 240 ml kurz i 230 ml zbiornik na wodę
USTAWIENIE ZMIENNEGO TIMERA (CZYSZCZENIE AUTOMATYCZNE ROZPOCZĘTE W OKREŚLONY DZIEŃ, GODZINĘ I MINUTĘ):
Tylko jeden dzień w tygodniu
Więcej różnych dni tygodnia
Tylko dni robocze
Tylko w weekendy
Czas pracy do 120 min. na jednym ładowaniu
Zdalne sterowanie za pomocą oddzielnego pilota
Zdalne sterowanie za pomocą aplikacji WIFI na telefonie komórkowym
Stacja ładująca z możliwością mocowania do ściany lub mebli
Automatyczny powrót do stacji ładującej po zakończeniu programu
Automatyczny powrót do stacji ładującej w przypadku rozładowania baterii
Automatyczne wyłączanie w przypadku blokady koła
Przekracza próg do 1,5 cm
Automatyczne monitorowanie serwisu z komunikatem ostrzegawczym na wyświetlaczu pilota
Lampka stanu na korpusie odkurzacza (tryb czuwania, ładowanie, pełne naładowanie)
Bateria: 2600 mAh, Li-ion (pełne naładowanie w około 5 godzin)
Hałas: Wifi 2,4 GHz / 5 GHz
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.