Kyocera 1T02NP0NL0 - toner, black (czarny)

(zdjęcie ilustracyjne)

- 11%
Kyocera 1T02NP0NL0 - toner, black (czarny)

Kod produktu

1TKYTK8325KBG

OEM

1T02NP0NL0

Kolor
Czarny
Cyan
(12000 stron)
Magenta
(12000 stron)
Żółty
(12000 stron)
Producent
Kyocera
pojemność
18000 stron
Gwarancja
24 miesiące
Punkty lojalnościowe
27

Oceń

12345
W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

313,34 zł

278,37 zł

226,32 zł bez VAT

Zarejestrowani użytkownicy mają bezpłatną wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł

Darmowy transport

dla zarejestrowanych klientów od 149zł

Dostawa w ciągu 48 godzin

Jesteśmy naprawdę szybcy

Masz z nami czas

Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni

Nagrodzimy Cię

Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe

Parametry

  • Kolor: Czarny
  • Producent: Kyocera
  • pojemność: 18000 stron
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Punkty lojalnościowe: 27
Dedykowany do drukarek

Opis i parametry

Toner Kyocera Mita 1T02NP0NL0. Kolor: Czarny. Pojemność: 18000 stron.

Udzielamy gwarancji na ten toner: 24 miesiące. Kupując toner Kyocera Mita 1T02NP0NL0, otrzymujesz 27 punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie.

Kupując ten toner, otrzymasz DARMOWĄ wysyłkę!

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Kyocera Mita 1T02NP0NL0? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

- 16%
Kyocera 1T02NPCNL0 - toner, cyan (cyan)
Cyan Kyocera 12000 stron W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

496,06 zł

418,67 zł
340,38 zł bez VAT
- 12%
Kyocera 1T02NPBNL0 - toner, magenta (magenta)
Magenta Kyocera 12000 stron W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

498,79 zł

441,27 zł
358,76 zł bez VAT
- 11%
Kyocera 1T02NPANL0 - toner, yellow (żółty)
Żółty Kyocera 12000 stron W magazynie > 10 szt, w środę u Ciebie

496,06 zł

441,27 zł
358,76 zł bez VAT
1 2 3 4 5

Oceń ten produkt jako pierwszy!

Opinie e-sklepu TonerPartner.pl

Zweryfikowany klient (23. 10. 2021) 12345

Bardzo dobry kontakt, szybko i sprawnie załatwiona reklamacja, jestem zadowolony

Zweryfikowany klient (23. 10. 2021) 12345

Super. Kontakt. obsługa bezpośrednia przez telefon bez problemu, zmiana zamówienia przebiegła super.

Zweryfikowany klient (23. 10. 2021) 12345

Kontakt pomocny, zamówienie zrealizowane

Zweryfikowany klient (22. 10. 2021) 12345

Towar zgodny z opisem

Zweryfikowany klient (21. 10. 2021) 12345

Jestem zadowolona

Zweryfikowany klient (21. 10. 2021) 12345

Sprawnie i szybko

Zweryfikowany klient (21. 10. 2021) 12345

Super skep

Zweryfikowany klient (21. 10. 2021) 12345

ok

Zweryfikowany klient (20. 10. 2021) 12345

Wszystko według zamówienia

Zweryfikowany klient (20. 10. 2021) 12345

Super!

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. Ponadto, jeśli zarejestrujesz się i kupisz wkłady powyżej 149zł, masz DARMOWĄ wysyłkę!

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie), darmowa wysyłka powyżej 149 i inne korzyści.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.

Dedykowany do drukarek

Nie potrafisz dać sobie rady? Pomożemy Ci.
Kinga Doradca w wyborze
Chcę się zapytać