KONICA MINOLTA 4174313 - Bęben Xerox, black (czarny) + 50 zł karta paliwowa ORLEN GRATIS

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

KONICA MINOLTA 4174313 - Bęben Xerox, black (czarny)  + 50 zł karta paliwowa ORLEN GRATIS
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Kod produktu
24000589
OEM
4174313
Producent
Xerox
Kolor: Czarny
pojemność: 20000 stron
Cena za sztukę: 1,08 gr / strona
Gwarancja: 24 miesiące
Punkty lojalnościowe: 10
4 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Karta paliwowa o wartości
50 zł za darmo

Do tego wkładu otrzymasz kartę paliwową ORLEN o wartości 50zł GRATIS.

Opis i parametry

Oryginalny napęd optyczny 4174313 zastąpi jeden z najważniejszych elementów drukarki laserowej. Napęd optyczny, znany również jako bęben optyczny, odpowiada za przenoszenie i mocowanie tonera na papierze - samo drukowanie.

Ponieważ drukarki laserowe z oddzielnym napędem optycznym nie wymieniają regularnie bębna z tonerem, bęben stopniowo się zużywa. Odpowiedni moment na wymianę napędu optycznego to moment, w którym zauważysz wady drukowania.

Samodzielny napęd optyczny 4174313 o pojemności 20000 stron został zaprojektowany tak, aby przetrwać wiele razy żywotność kasety z tonerem. Ich wyższa cena zakupu jest idealnie zrównoważona przez tańsze materiały eksploatacyjne - kasety z tonerem do drukarek z osobním urządzeniem optycznym (bęben optyczny nie jest częścią tonera) są tańsze niż te z bębnem optycznym.

Oryginalny napęd optyczny 4174313 jest produkowany i testowany pod ścisłym nadzorem producenta drukarki. Sama marka KONICA MINOLTA gwarantuje, że wszystko będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Zasadniczo wydruki z oryginalnych części są bardziej niezawodne niż stosowanie zamienników w postaci kompatybilnych części.

Oryginalne napędy optyczne mają zwykle mniej problemów ze zgodnością, a ich użycie nie powoduje niepotrzebnych komplikacji w związku z możliwymi roszczeniami drukarki w ramach gwarancji. Ich wadą jest wysoka cena zakupu. Kompatybilne napędy optyczne są często korzystną alternatywą, która często jest tańsza.

Konica-Minolta została założona w 2003 roku przez połączenie Konica i Minolta. Dziś japońska firma jest wiodącym producentem sprzętu biurowego i stabilnym dostawcą kompleksowych rozwiązań drukarskich przede wszystkim dla biur i dużych firm.

Kupując napędy optyczne 4174313 otrzymasz 10 punktów lojalnościowych, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie w naszym sklepie internetowym TonerPartner.

Produkt KONICA MINOLTA 4174313 - Bęben Xerox, black (czarny) + 50 zł karta paliwowa ORLEN GRATIS jest dedykowany do tych drukarek

DEVELOP DEFAX 4600
KONICA MINOLTA FAX 1600
KONICA MINOLTA FAX 2600
KONICA MINOLTA FAX 2800
KONICA MINOLTA FAX 3600
KONICA MINOLTA FAX 3800
KONICA MINOLTA MF1600
KONICA MINOLTA MF2600
KONICA MINOLTA MF2800
KONICA MINOLTA MF3600

Marka KONICA MINOLTA

Marka KONICA MINOLTA

Historia Konica Minolta przypomina dwie odrębne rzeki, które przepływają przez region, aby ostatecznie zjednoczyć się, by stać się światowym liderem technologii. Początki firmy Konica sięgają 1873 roku, natomiast Minolta zaczęła pisać swoją historię w 1928 roku. Obie marki dążyły do ​​stworzenia najlepszego japońskiego sprzętu fotograficznego, a kilka lat później drukarek.

Z biegiem czasu niezależnie wypracowali te same wartości, które pozwoliły im w 2003 roku połączyć się w międzynarodową firmę Konica Minolta. Ich 150-letnią historię innowacji technologicznych kontynuują nie tylko oryginalne tonery, ale także nasze alternatywne wkłady TonerPartner PREMIUM.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka drukarki
Model drukarki
KONICA MINOLTA MF 1600, KONICA MINOLTA MF 2600, KONICA MINOLTA MF 3600, KONICA MINOLTA MF 2800, DEVELOP DEFAX 4600, KONICA MINOLTA FAX 1600, KONICA MINOLTA FAX 2600, KONICA MINOLTA FAX 2800, KONICA MINOLTA FAX 3600, KONICA MINOLTA FAX 3800
Rodzaj wkładu
Producent wkładów
Xerox

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29774 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

91% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni