KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny)

zdjęcie ilustracyjne

KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Kod produktu
20600050
OEM
1710471-001
Producent
TonerPartner
Gwarancja na uszkodzenie drukarki
Kolor: Czarny
pojemność: 6000 stron
Cena za sztukę: 3,45 gr / strona
Gwarancja: Dożywotnia
Punkty lojalnościowe: 103
2 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

207,19 zł

168,45 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 196,87 zł
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

207,19 zł

168,45 zł bez VAT

Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium

Większa pojemność druku Tonery TonerPartner są tańsze
Ta sama jakość Podczas drukowania nie dostrzeżesz różnicy
Gwarancja funkcjonalności Ubezpieczenie na wypadek ewentualnych uszkodzeń drukarki

Może ci się przydać

Opis i parametry

TonerPartner toner KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001). Kolor: Czarny. Pojemność: 6000 stron.

Zapewniamy dożywotnią gwarancję na ten toner premium z naszej marki TonerPartner. W przypadku jakiejkolwiek usterki mechanicznej natychmiast wyślemy Ci nowy toner. Jeśli nasz toner przypadkowo uszkodzi drukarkę, zabierzemy ją i naprawimy na nasz koszt. Kupując toner KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001), otrzymujesz 103 punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie.

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

Produkt KONICA MINOLTA 2200 (1710471-001) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny) jest dedykowany do tych drukarek

Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2200DL
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2200
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2200DP
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2200EN
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2200PS
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2210
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2210GN
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2210N
Tonery KONICA MINOLTA MAGICOLOR 2210PS

 

gif.gif

Zmieniamy opakowanie. Jakość pozostaje.

Jeśli jesteś stałym klientem naszych wkładów do drukarek TonerPartner PREMIUM, zaskoczymy Cię miłą odmianą. Jedną z największych zmian będzie zmiana kartonów naszych tonerów i tuszy. Z naszego magazynu dotrą do Twoich rąk w bardziej przejrzystych i nowocześniejszych opakowaniach, lepszej jakości. Ponieważ nadal sprzedajemy wkłady w pudełkach z poprzednim wzorem, możesz otrzymać oryginalne białe pudełka z naszym starym logo i wzorem.

Jednak nic się nie zmienia w kwestii zawartości, jakości i ceny naszych produktów. To wciąż my, tylko w nowej odsłonie.

Wady i zalety wkładu TonerPartner PREMIUM w porównaniu do oryginału

  • gwarancja dożywotnia 
  • gwarancja na wypadek uszkodzenia drukarki
  • znacznie niższa cena za wydrukowaną stronę 
  • jakość druku identyczna z oryginałem
  • prawdopodobieństwo około 3%, że ​​drukarka nie odczyta tego wkładu (w takim przypadku zwrócimy Ci pieniądze)
  • nie nadaje się do drukowania zdjęć oraz materiałów reklamowych

Marka KONICA MINOLTA

Marka KONICA MINOLTA

Historia Konica Minolta przypomina dwie odrębne rzeki, które przepływają przez region, aby ostatecznie zjednoczyć się, by stać się światowym liderem technologii. Początki firmy Konica sięgają 1873 roku, natomiast Minolta zaczęła pisać swoją historię w 1928 roku. Obie marki dążyły do ​​stworzenia najlepszego japońskiego sprzętu fotograficznego, a kilka lat później drukarek.

Z biegiem czasu niezależnie wypracowali te same wartości, które pozwoliły im w 2003 roku połączyć się w międzynarodową firmę Konica Minolta. Ich 150-letnią historię innowacji technologicznych kontynuują nie tylko oryginalne tonery, ale także nasze alternatywne wkłady TonerPartner PREMIUM.

Przetestowaliśmy różnice między tonerami oryginalnymi i zamiennikami

Tonery oryginalne i zamienne obok siebie. 7 minut czytania

Drukarki laserowe mają wiele zalet, ale niestety także kilka dość nieprzyjemnych wad. Trzeba pamiętać o tym, że nie nadają się do drukowania zdjęć. Również trzeba liczyć się z faktem, że wkłady są, w porównaniu do wkładów atramentowych, o wiele droższe – przynajmniej w przypadku zakupu tonerów oryginalnych. Ostatnio jednak coraz częściej na rynku pojawiają się tonery kompatybilne inaczej mówiąc zamienniki z warsztatu zewnętrznych producentów, które oferują doskonałe właściwości druku w połączeniu ze znacznie korzystniejszą ceną w stosunku do oryginałów. Ale czy te twierdzenia są prawdziwe? Właśnie to pytanie nas bardzo zainteresowało, dlatego postanowiliśmy dokładnie je przetestować i odpowiedzieć zarówno sobie, jak i Wam na niemal wszystkie pytania, które mogą przyjść do głowy, gdy zastanawiamy się nad zakupem kompatybilnych tonerów. Czy ma sens zastanawiać się nad zakupem tonerów oryginalnych?

Przeczytaj artykuł

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29765 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

92% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni