Hulajnoga składana NEX208T, koła pompowane 200mm, czarno-żółta
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga HM208T jest odpowiednia dla dzieci i dorosłych. HM208T posiada amortyzatory na przednich i tylnych kołach oraz mechaniczny hamulec tarczowy.
Składana aluminiowa konstrukcja jest lekka, wytrzymała i po złożeniu nie ma problemu z podróżowaniem z hulajnogą np. w autobusie czy tramwaju. HM208T bez problemu mieści się także w bagażniku samochodu, gdzie zajmuje niewiele miejsca, więc można go zabrać ze sobą np. na wakacje.
- Układ zawieszenia na obu kołach zwiększa komfort jazdy. Amortyzatory pochłaniają wstrząsy i sprawiają, że jazda po nierównym asfalcie lub kostce brukowej jest przyjemniejsza i cichsza.
- Wytrzymały tylny błotnik służy jako hamulec ciśnieniowy, który wzmacnia efekt hamowania tarczy. Sama tarcza jest hamowana przez pojedynczy tłok, który jest sterowany mechanicznie za pomocą linki z dźwigni na kierownicy, która jest wyposażona w gumowe uchwyty zapewniające pewny i wygodny chwyt.
- Duże koła wyposażone są w łożyska ABEC 9 oraz pompowaną oponę o średnicy 200 milimetrów. Takie połączenie zapewnia szybką, płynną i bezpieczną jazdę.
- Dodatkowo pompowane opony współpracują z amortyzatorami, a także amortyzują nierówności nawierzchni.
- Błotnik na przednim kole i składany kickstand są tylko wisienką na torcie, przyczyniając się do maksymalnego komfortu jazdy i ogólnej przyjemności z użytkowania MH208T.
Parametry
- Materiał: aluminium stal
- Koła: 200 mm, opony pompowane
- Łożyska: ABEC 9
- Gumowe uchwyty
- Tylny hamulec tarczowy i ciśnieniowy
- Możliwość składania: tak
- Zakres regulacji wysokości kierownicy:
- wysokość minimalna: 82 cm
- Wysokość maksymalna: 105 cm
- Wymiary po złożeniu:
- Długość: 96 cm
- Szerokość: 40 cm
- Wymiary podstawy stalowej:
- Długość: 34 cm
- Szerokość: 13 cm
- Maksymalne obciążenie: 100 kg
- Waga: 5,5 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.