Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt Kräken ALL NEOCHROME
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt Kräken ALL NEOCHROME
Idealny dla zaawansowanych kolarzy
Movino Kraken to hulajnoga dla zaawansowanych riderów. Posiada aluminiowy widelec z IHC, zintegrowane słuchawki i duże koła 120 mm z pełnym rdzeniem.
Świetny do trików
Chcesz wykonywać triki w skateparku? Kraken jest dla Ciebie. Dzięki jednoczęściowemu aluminiowemu widelcowi, systemowi kompresji IHC, zintegrowanemu zestawowi słuchawkowemu i solidnym kołom 120 mm z mocnym aluminiowym rdzeniem, ta hulajnoga jest idealna do zaawansowanych trików.
Stabilność dla najbardziej zaawansowanych trików
Deska o wymiarach 52 cm x 12,5 cm zapewnia stabilność przy najbardziej zaawansowanych trikach. Deska Kraken ma typowo streetowe wykończenie box-cut, które jest popularne wśród riderów skateparkowych.
Specyfikacje
- Producent.
- Poziom: zaawansowany
- Waga: 4,2 kg
- System kompresji: IHC
- Kolor: neochrom
- Średnica kół: 120 mm
- Wysokość kierownicy: 64 cm
- Szerokość kierownicy: 57 cm
- Szerokość płyty: 12,5 cm
Oficjalny dystrybutor MOVINO CZ i SK
SKITT jest wyłącznym przedstawicielem marki Movino w Czechach i na Słowacji. Oferujemy cały asortyment marki, w tym najnowsze modele i akcesoria. Zapewniamy bezproblemowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Potrzebujesz części zamiennych?
Nie ma znaczenia, czy koła są zużyte do szpiku kości, śruby są postrzępione lub spaliłeś hamulec. Skontaktuj się z nami, a wspólnie to rozwiążemy.
Więcej informacji o marce MOVINO
Dowiedz się więcej o marce MOVINO na stroniewww.skitt.cz/znacka/movino.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.