Dziecięcy kask rowerowy MTR BLUE SPLASH, S
77,82 zł
70,81 zł
57,57 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dziecięcy kask rowerowy MTR, niebieski
EAN: 6938385303543
Lekkość i bezpieczeństwo
Najlżejszy kask dla dzieci i młodzieży. Jego minimalna waga nie obciąża głowy i szyi.
Wykonane przy użyciu nowoczesnej technologii
Ten kask jest wykonany w technologii, która sprawia, że skorupa jest sztywniejsza, bardziej odporna na wszelkie uderzenia i jednocześnie lżejsza.
11 otworów wentylacyjnych zapewniających skuteczną wentylację
System AIR FLOW skutecznie wentyluje wnętrze kasku, jednocześnie zwiększając aerodynamikę.
Materiały
- Osłona zewnętrzna: PVC
- Wewnątrz: Chłonny materiał EPS
Certyfikacja
Ten produkt spełnia wymagania dyrektywy 89/686/EWG i normy EN 1078.
Rozmiary i waga
- S: 48 - 52 cm, 200 g
- M: 52 - 56 cm, 225 g
Funkcje specjalne
- PRZEPŁYW POWIETRZA: System wentylacji odprowadza powietrze przez otwory w skorupie kasku bez wpływu na jego stabilność.
- System QUICK-RELEASE: Klamry szybkiego zwalniania.
- DOPASOWANY ROZMIAR: Wielostopniowy pierścień blokujący umożliwia płynną regulację obwodu.
- Wyjmowane wkładki: elementy odprowadzające pot są łatwiejsze do utrzymania w czystości, gdy można je skutecznie prać i suszyć.
- Wyściółka: izoluje głowę od skorupy i zapewnia komfort podczas użytkowania. Sprawia również, że kask jest bardzo łatwy do trzymania.
- Plus SKATE: Model kasku przeznaczony do jazdy na rowerze, rolkach i deskorolce.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.