Polecamy
zamiennik
Oryginalny
wkład

zdjęcie ilustracyjne

RABATY
- 1%
TYGODNIA
Canon CL-541-XL (5226B005) - tusz, color (kolor)

Canon CL-541-XL (5226B005) - tusz, color (kolor)

10 ocen

Kod produktu: 1ICACL541LFWG

OEM: 5226B005

Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?

dostawa zazwyczaj do 21-60 dni roboczych

Ten produkt jest obecnie niedostępny i nie można go dodać do koszyka.

Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium

Większa pojemność druku Tonery TonerPartner są tańsze
Ta sama jakość Podczas drukowania nie dostrzeżesz różnicy
Gwarancja funkcjonalności Ubezpieczenie na wypadek ewentualnych uszkodzeń drukarki

zdjęcie ilustracyjne

RABATY
- 5%
TYGODNIA
CANON CL-541-XL (5226B005) - Tusz TonerPartner PREMIUM, color (kolor)
CANON CL-541-XL (5226B005) - Tusz TonerPartner PREMIUM, color (kolor)
Zaoszczędź 20,52 zł

CANON CL-541-XL (5226B005) - Tusz TonerPartner PREMIUM, color (kolor)

8 ocen

Kod produktu: 20200064

OEM: 5226B005

Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?

W magazynie > 10 szt, jutro u Ciebie

113,83 zł

108,14 zł

87,92 zł bez VAT

Kolor
Kolor
Kolor
Pojemność
15ml
15ml
Cena za sztukę
720,93 gr / ml
857,73 gr / ml
Producent
TonerPartner
Gwarancja
Dożywotnia
24 miesiące
Punkty lojalnościowe
54
6

Opis i parametry

Tusz Canon CL-541-XL (5226B005). Kolor: Kolor. Pojemność: 15ml.

Zapewniamy gwarancję na ten tusz: 24 miesiące. Kupując kasetę Canon CL-541-XL (5226B005) dostajesz 6 punktów lojalnościowych, które możesz wykorzystać jako zniżkę przy następnym zakupie.

Jeśli chcesz zapisać 20,52 zł, poszukaj tańszego kompatybilnego tuszu CANON CL-541-XL (5226B005) - Tusz TonerPartner PREMIUM, color (kolor).

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Canon CL-541-XL (5226B005)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

Produkt Canon CL-541-XL (5226B005) - tusz, color (kolor) jest dedykowany do tych drukarek

CANON MX375
CANON MX395
CANON MX435
CANON MX455
CANON MX515
CANON MX525
CANON PIXMA MG2150
CANON PIXMA MG2250
CANON PIXMA MG3150
CANON PIXMA MG3250
CANON PIXMA MG3500
CANON PIXMA MG3550
CANON PIXMA MG3600
CANON PIXMA MG3650
CANON PIXMA MG3650S
CANON PIXMA MG4150
CANON PIXMA MG4200
CANON PIXMA MG4250
CANON PIXMA MX395
CANON PIXMA MX455
CANON PIXMA MX470
CANON PIXMA MX475
CANON PIXMA MX525
CANON PIXMA MX535
CANON PIXMA TS5150
CANON PIXMA TS5151
CANON TS5100

Porównaj koszty wydruku

Koszt za ml jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.

Oryginał 5226B005

8,5773 zł

TonerPartner PREMIUM 5226B005

7,2093 zł

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29306 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

94% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni