Akumulator kwasowo-ołowiowy Long Battery 12V 3Ah F1
59,30 zł
47,20 zł
38,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wymiary: 134 x 67 x 60 mm Parametry: Złącza: F1 Napięcie: 12V Pojemność: 3Ah Wymiary (dł. x szer. x wys.): 134 x 67 x 60 mm Tolerancja wymiarów: 134( 1-1) x 67( 1-1) x 59.5( 1-1)mm Waga: 1.3kg Elektrolit: AGM Typ akumulatora: Standardowy Żywotność: 3-5 lat (zgodnie ze standardem Eurobat lub w trybie "Standby") VRLA - Valve Regulated Lead Acid to rodzaj bezobsługowego akumulatora, który może pracować w dowolnej pozycji, ponieważ elektrolit nie jest w stanie ciekłym. Główne cechy akumulatora to niezawodność, długa żywotność, odporność na wstrząsy i wysoka jakość wykonania. AGM - Akumulator z elektrolitem nasączonym włókniną szklaną (Absorbed Glass Mat). Standard - najczęściej stosowany akumulator do zasilaczy awaryjnych UPS w trybie "Standby" lub do podobnych zastosowań, których działanie nie wymaga specjalnych wymagań. Najczęstsze zastosowania i obszary użytkowania: - Zasilacze awaryjne UPS - Elektroniczne systemy bezpieczeństwa (ESS) - Elektryczne systemy przeciwpożarowe EPS - Technologia medyczna - Systemy telekomunikacyjne i nadajniki - Fotopasty - Elektryczne pojazdy i zabawki dla dzieci - Echolokatory i sonary - Fotele schodowe i windy - Zapasowe źródła zasilania dla pomp Zastępuje: CJ12-3.2, GIV12-3.4, CT3.4-12, FG1232, FG20341, OT3.4-12, HZS12-3.3, WP3-12, LC-R123R4PG, NP12-3.3, ST 12003.4, UL3.4-12, NP3.2-12
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.