Adapter Club3D USB 3.2 Gen 1 Type C do RJ45 2,5 Gb/s, 24 cm

- 13%

zdjęcie ilustracyjne

Adapter Club3D USB 3.2 Gen 1 Type C do RJ45 2,5 Gb/s, 24 cm
Kod produktu
3795110
OEM
CAC-1520
Producent
Club 3D
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

186,62 zł

161,56 zł

131,35 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 159,41 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

161,56 zł

186,62 zł

131,35 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Model
Nazwa produktu: Adapter USB 3.2 Gen1 Type-C do RJ45 2,5 Gbps
Seria produktów: adapter
Kod produktu: CAC-1520
Kod EAN: 8719214471248
Kod UPC: 841615101443
Cechy
- Obsługa portów USB 3.2 Type-C 1. generacji i RJ45 5 Gb/s 2.output
- Obsługa przepustowości 10M/100M/1G/2,5G
- Obsługuje wykrywanie i automatyczną korektę krosowania skrętki.
- Zasilanie magistrali USB (nie wymaga zewnętrznego źródła zasilania)
- Obsługuje USB 3.2 Gen1, USB 2.0 i USB 1.1 (w przypadku korzystania z niższych wersji USB będzie to miało wpływ na prędkość sieci Ethernet).
- Obsługuje WOL (Wake-On-Lan) Full Duplex Flow (10M/100M/1G/2.5G Rate) Automatyczna negocjacja
- Obsługuje Windows 8/Windows 10/Mac OsX 10.6 do 10.13 Uwaga :
- Pobór mocy: 4,75 V~5,25 V
- Normalna moc robocza: < 80mA 10M < 130mA 100M <300mA 1G <460mA 2.5G
Wejście:
RJ45 2,5 Gb/s
Wyjście:
USB 3.2 Gen1 Type-C
Systemy operacyjne
Windows i Mac OSX od 10.6 do 10.14
Wymagana instalacja oprogramowania sterownika
W pudełku
CLUB-3D USB 3.2 Gen1 typu C do RJ45 2,5 Gb
Zawiera instalacyjną płytę CD
Więcej informacji:
-Rozmiar pudełka: 26 x 9,5 x 3,5 cm.
- Waga pudełka: 49 gr.
- Waga produktu: 37 gr.
- Kabel torba : 40 gr.
- Produkt pudełko torba Waga: 89 gr.
- Wysokość produktu: 1,5 cm.
- Szerokość produktu: 3,5 cm.
- Długość produktu: 24 cm.
- Spełnia wymagania ROHS, FCC i CE EMI
- Wyprodukowano w Chinach

.

W przypadku pytań technicznych można skontaktować się z oficjalnym wsparciem producenta Club 3D pod adresem support@club-3d.com. Wsparcie działa głównie w języku angielskim, ale można również napisać pytanie w języku słowackim, a producent zajmie się nim. Producent odpowie w ciągu 24 godzin. Można również odwiedzić dyskusję pod następującym linkiem: https://insights.club-3d.com/. Można tam również znaleźć przydatne informacje na temat korzystania z produktów Club 3D.

Może Cię również zainteresować

Parametry

Rodzaj produktu
Specyfikacja kabli / redukcje
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 42027 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni