Adapter Club3D USB 3.2 Gen 1 Type C do RJ45 2,5 Gb/s, 24 cm
186,62 zł
161,56 zł
131,35 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Model |
Nazwa produktu: Adapter USB 3.2 Gen1 Type-C do RJ45 2,5 Gbps |
Seria produktów: adapter |
Kod produktu: CAC-1520 |
Kod EAN: 8719214471248 |
Kod UPC: 841615101443 |
Cechy |
- Obsługa portów USB 3.2 Type-C 1. generacji i RJ45 5 Gb/s 2.output |
- Obsługa przepustowości 10M/100M/1G/2,5G |
- Obsługuje wykrywanie i automatyczną korektę krosowania skrętki. |
- Zasilanie magistrali USB (nie wymaga zewnętrznego źródła zasilania) |
- Obsługuje USB 3.2 Gen1, USB 2.0 i USB 1.1 (w przypadku korzystania z niższych wersji USB będzie to miało wpływ na prędkość sieci Ethernet). |
- Obsługuje WOL (Wake-On-Lan) Full Duplex Flow (10M/100M/1G/2.5G Rate) Automatyczna negocjacja |
- Obsługuje Windows 8/Windows 10/Mac OsX 10.6 do 10.13 Uwaga : |
- Pobór mocy: 4,75 V~5,25 V |
- Normalna moc robocza: < 80mA 10M < 130mA 100M <300mA 1G <460mA 2.5G |
Wejście: |
RJ45 2,5 Gb/s |
Wyjście: |
USB 3.2 Gen1 Type-C |
Systemy operacyjne |
Windows i Mac OSX od 10.6 do 10.14 Wymagana instalacja oprogramowania sterownika |
W pudełku |
CLUB-3D USB 3.2 Gen1 typu C do RJ45 2,5 Gb Zawiera instalacyjną płytę CD |
Więcej informacji: -Rozmiar pudełka: 26 x 9,5 x 3,5 cm. - Waga pudełka: 49 gr. - Waga produktu: 37 gr. - Kabel torba : 40 gr. - Produkt pudełko torba Waga: 89 gr. - Wysokość produktu: 1,5 cm. - Szerokość produktu: 3,5 cm. - Długość produktu: 24 cm. - Spełnia wymagania ROHS, FCC i CE EMI - Wyprodukowano w Chinach |
.
Może Cię również zainteresować
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.